LiEzA. Powered by Blogger.
RSS

Suprise My Birthday....

Semalam my birthday.Jadi hubby buat satu kejutan untuk aku.....

Al-kisahnya :
Hubby antar mesej suruh aku balik lambat.Dia suruh aku ot.Bab nanti dia balik kerja pukul 7 terus pergi ambil tak yah balik mah dulu.Aku pun apa lagi balik la lambat.Waktu aku nak onthway ke parking kete untuk balik hubby antar mesej lagi " ayg tak payah ambil abg.Abg balik ngan kawan"
Jadi aku balik terus ambil ayith kat rumah babysiter dan terus pulag kerumah.
Sampai aje kat rumah aku tengok hubby dah ada.Pelik aku sampai rumah sebelum pukul 7.Dan hubby pula balik kerja kul 7 sepatutnya."Abg affday ari nie".Pergi je dapur aku tengok berselerak pastu dekat meja makan sudah terhidang lauk-pauk dan nasi.Aku pun tanya hubby apa nie semua."Suprise...... ari nie kan ari jadi ayg jadi abg masak la tuk ayg.Nie aje yang abg boleh buatkan tuk ayg.Nanti hujung bulan abang belikan hadiah ye...."Aku pun tak kisah bab aku tau bulan nie hubby banyak kuarkan duit untuk ulang alik pergi hospital tengok ayah aku.
Nie aku nak tepek antara menu yang hubby aku sediakan....:



Hubby buat masak kari ayam campur kentang,kacang panjang goreng letak telur dan tempe goreng.
Patut la hubby ari tu tanya macam mana nak masak kari ayam.Sebaik kat mah ada perencah segera tuk masak kari hanya tambah santan aje.
hehehehehhe....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: