LiEzA. Powered by Blogger.
RSS

My Baby Boy ( 9 bln )

Hari nie anak bujang aku sudah pun semakin membesar.Sekejap je dah 9 bulan.Sekarang ayith dah pandai babai,puk amai2,tarik punggung kedepan kebelakang,kalau naik walker laju aje dia lari dan kalau tido atas katil tu habis dia nak councer sorang dia wat putaran jam.Sekarang makan pun dah kuat.Boleh dikatakan tiap-tiap hari kena masakkan bubur.Ayith nie dulu suka kalau buatkan bubur nasi letak ayam.Tapi sekarang dia tak suka sangat dan lagi satu cepat naik merah dekat kelangkang dia tiap kali lepas tanggal pampers.Sekarang pun kalau buatkan bubur letak ikan bilis,sayur-sayuran,kentang,carrot,daging dan ikan.Paling suka ikan tongkol.Ikut tok belah ibu suka makan ikan tongkol..huuhuhuuu.......

Nie antara picture terbaru yang sempat aku snap..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

iNa said...

aunty ina pon suke mkn ikan tongkol..hehe...
leh geng ngan ayith nie.. :)

~iSmALiEzA~ said...

Ye ke boleh aje....
Ada la aytih geng.
Bab ibu dia nie memang tak suka sangat ikan tongkol nie...