LiEzA. Powered by Blogger.
RSS

:~: Bagan Lalang :~:

Salam...
Weekend kali nie iezza balik kampung hubby kat pahang.Bab semua family hubby balik dan berkumpul tuk makan besar.Biasa la mil kalau anak menantu dia balik lauk tulang tak pernah tinggal.Kadang wat kari tulang atau soup tulang.Itu sudah tentu menu wajib kat mah mil setiap kali berkumpul.

Hari ahad pula sebelum balik seremban singgah mah mak iezza pula.Sebab laluan yang sama jadi singgah la.Sampai je seremban dah malam.Dan tak tau nak makan apa.Lauk kat mah pula tak de.Tiba2 aje hubby ajak makan kat bagan lalang katanya dah lama tak makan ikan bakar kat sana.Biasa la favourite hubby pari bakar.Dah setahun lebih juga la iezza tak pergi makan kat bagan lalang tu.Seingat iezza last iezza makan kat sana masa iezza ngah pregnant.Waktu tu teringin sangat nak makan ikan bakar (mengidam).
huhuuhuhu...

Masa sampai kat bagan lalang dah lambat.Dalam kul 10 lebih baru pai.Masa tu orang tak ramai sangat bab dah lewat malam kan.Sebelum nie makan kat bagan lalang tak pernah pun order udang laut.Tapi malam tadi rasa macam nak makan aje wat goreng bertepung.Besar udang dia puas makan.Tapi betul la kata member opis iezza kat situ dah naik harga.Selalu makan dalam RM50 lebih aje.Tapi malam tadi RM70 something la.Bab hubby yang pergi bayar.Nak kata order macam tak de pula.Iezza hanya order kerapu 3rasa, kailan ikan masin, pari bakar 2, telur dadar, kerang bakar dan udang laut yang besar tu wat goreng bertepung.Hubby kata mungkin mahal sebab ambil udang tu rasanya.

Nie antara menu yang sempat iezza snap masa makan kat bagan lalang mlm tadi.



Dan nie pula yang tinggal sesudah makan.



Kenyang sungguh rasanya.Nie semua punca badan semakin menembam..
hehheheheheh..................






























  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

salam....
dulu2 Bagan Lalang ni tmpt trakhir kita org pergi (kalau tension sgt)
mcm mana agaknya keadaan kat sana?

~ iezza ~ said...

Sekarang dah cantik.
Dan dah ramai orang datang bercuti kat situ.
Chalet dia pun dah banyak.
Nanti try la datang.

AngahSayang2314 said...

hai iezza jom la follow angah jom... nice your blog..

~ iezza ~ said...

Tq angah.Ok jap lagi iezza follow ye.