LiEzA. Powered by Blogger.
RSS

Orang Baru.......(My Son)

Tanggal 15.09.2007 selepas waktu zohor lahirla seoarang insan yang menyinarikan lagi kehidupan iezza dan hubby.
Tidak iezza sangka yang iezza dikurniakan seorang anak yang sangat comel.
Iezza bersyukur pada yang Maha Kuasa kerana mengurniakan iezza seorang anak yang cukup sifatnya dan comel.
Dilahirkan di Hospital Besar Tuanku Jaafar,Seremban.
Dan atas persetujuan iezza ngan hubby maka diberi nama MUHAMMAD ISMA HARITH BIN ISMAIL.........
Jadi iezza nak tepek la picture sepanjang pembesaran ayith ini.
Sebaik ada handset yang ada kamera jadi sentiasa la snap picture pembesarannya sebagai kenangan.
Nanti apabila dah besar dapat la ayith tengok perkembangan dia masa kecik....
hehehehe......

Nie masa dia baru lahir dekat hospital lagi...





Masa 10 hari....


Masa dia sebulan....


Masa 2 bulan...


Masa 3 bulan


4 bulan...


5 bulan...


6 bulan...


Nie pula picture yang terbaru masa 7 bulan...


Akan datang aku akan tepek lagi perkembangan seterusnya..
Tunggu.........................

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

boyz_2smart said...

Dah besar pun Anak Ayah ni..huhuhu

~iSmALiEzA~ said...

Cepatkan masa tu berlalu kan abang...