LiEzA. Powered by Blogger.
RSS

:~: DeMi AnAk MaMa :~:

Salam...
Mana ada perkahwinan yg tidak diduga.
Setiap perkahwinan itu pasti ada dugaannya.
Hanya kita tidak tahu bila dan bagaimana dugaan tu dtg.
Tak semestinya yg berkahwin bertahun2 tu boleh kekal ke akhir hayat.
Dan tak semestinya perkahwinan yang baru bermula itu diduga tak bahagia.
Selagi masih ada rasa kasih dan sayang selagi tu kita harus pertahankan.
Kadang manusia nie cemburu bila tengok kita bahagia.

Aku tak akan mengaku kalah sebelum bertarung.
Sebab aku tahu ramai yang mendoakan kami bahagia.
Aku akan cuba buat yang terbaik buat diriku dan anak2.
Aku akan buang segala kisah silam dlm hidup ku dan aku akan cuba bina semula yg baru.

Anak2 mama adalah kekuatan buat mama utk harungi nie semua.
Akan mama lakukan yg terbaik buat anak2 mama.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: